BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

followers

Friday, November 19, 2010

SEDIH

hari ini aku bangun awal..
aku dikejutkan oleh my beloved mum..
aku diminta untuk nenghantar beliau ke tempat kerja..
aku nak hidupkan enjin scooter aku punyelah susah..

aku singgah isi minyak..
beli ubat sakit perut terus kat stesen minyak tu..
umy(mak aku) mengadu saket perut..
aku kasihan kat dia..
sampai kat tempat kerja umy aku
..
aku menunggu umy aku kalau-kalau dia tak boleh bekerja..selepas hampir setengah jam..
umy aku kata dia ok..
aku balik..

dalam perjalan balik melalui highway by pass..
aku nampak bangkai seekor kuceng sudah digilis..berkecai..
sedihnya ya Allah..
selepas itu aku jumpa lagi bangkai kuceng..
kepalanya sahaja tidak ada..
aku amat sedih..
permulaan hari yang tidak baik..
harap selepas ini perkara baik je yang akan berlaku..


No comments:

Post a Comment